Το σώμα σου, στην καλύτερη εκδοχή του!

Το σώμα σου, στην καλύτερη εκδοχή του!

Κάνουμε τα πάντα για να αποκτήσουμε μια αψεγάδιαστη σιλουέτα, να πλησιάσουμε τα στερεότυπα ομορφιάς που μας επιβάλλουν η μόδα, η διαφήμιση ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μήπως όμως είναι καιρός να αποδεχθούμε το σώμα που μας έδωσε η φύση, να το αγαπήσουμε και με τη φροντίδα μας, να αναδείξουμε την καλύτερη εκδοχή του;

Πόσες φορές δεν έχουμε ζηλέψει το τέλειο σώμα μοντέλων και celebrities και πόσες φορές δεν έχουμε απογοητευτεί στη σκέψη πως όσο σκληρά κι αν προσπαθήσουμε δεν θα το πλησιάσουμε ποτέ; Κάνουμε όμως λάθος. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν τέλεια σώματα. Η φύση αγαπά την ποικιλομορφία, γι’ αυτό και μας προίκισε με διαφορετικούς σωματότυπους. Αντί να κυνηγάμε ανέφικτους στόχους και να χάνουμε την αυτοπεποίθησή μας όταν δεν τους πετυχαίνουμε, είναι καιρός να αποδεχτούμε το σώμα μας, να το αγαπήσουμε και μέσα από διαρκή και συστηματική φροντίδα, να του χαρίσουμε την καλύτερη εκδοχή του. Μια «τελειότητα» στα μέτρα των δυνατοτήτων του και των επιθυμιών μας!

4 στρατηγικές κινήσεις για να αποκτήσουμε το δικό μας τέλειο σώμα

1. Προσέχουμε το μενού μας:  Δεν έχει σημασία πόσα κιλά θέλουμε να χάσουμε και σε ποια σημεία, ή αν ο στόχος μας είναι ένα σφιχτό σώμα, χωρίς κυτταρίτιδα. Το εμπόδιο που θα βρίσκουμε πάντα μπροστά μας αν δεν αλλάξουμε συνήθειες, είναι οι λάθος τροφές στο πιάτο μας: τα τηγανιτά, οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες, τα πλήρη γαλακτοκομικά και το βούτυρο που ευνοούν τη συσσώρευση λίπους στα σημεία που δεν πρέπει. Τα γλυκά και τα αναψυκτικά που μας φορτώνουν με θερμίδες χωρίς θρεπτική αξία, τα αλμυρά που προκαλούν κατακράτηση και μας φουσκώνουν. Μόνο μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες, φρούτα και λαχανικά, ψάρια, δημητριακά ολικής άλεσης, ελαιόλαδο και φυτικά έλαια πλούσια σε  ω-3 και ω-6 λιπαρά που θα προσφέρουν στον οργανισμό τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, θα μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος και να μην το ξαναπάρουμε αλλά και θα ενισχύσει την παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα και την καλή λειτουργία της μικροκυκλοφορίας για διατηρήσουμε το σώμα μας σφριγηλό, ελαστικό και υγιές.  Tip: Δεν ξεχνάμε να πίνουμε νερό, γιατί αν αφήσουμε τον οργανισμό μας να αφυδατωθεί, ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται και τα κιλά χάνονται δυσκολότερα.

2. Αλλάζουμε… στάση. Συχνά δεν το αντιλαμβανόμαστε όμως η συνολική μας εμφάνιση έχει να κερδίσει ή να χάσει πολλά από τη στάση του σώματός μας -μια πλάτη που καμπουριάζει, «κλέβει» πόντους από το κανονικό μας ύψος.  Όποιος λοιπόν κι αν είναι ο σωματότυπός μας, μπορούμε να δούμε τη σιλουέτα μας να μεταμορφώνεται, αν μάθουμε να στεκόμαστε, περπατάμε, να καθόμαστε  σωστά.

3. Επιλέγουμε την άσκηση που μας ταιριάζει.  Έστω κι αν τα γονίδια αποφάσισαν πριν από εμάς για τη σιλουέτα μας και τις καμπύλες της, στο χέρι μας είναι να κάνουμε τις ατέλειές μας λιγότερο ορατές, υιοθετώντας τη σωστή μέθοδο άσκησης.  Ας δούμε μερικά παραδείγματα.

Σφιχτοί γλουτοί, λιγότερα ψωμάκια. Το τζόκινγκ -και για τις θαρραλέες, η υψηλής έντασης  διαλειμματική προπόνηση (HIIT)- τα καθίσματα (squats), η αερόβια γυμναστική και τα ειδικά όργανα στο γυμναστήριο θα μας βοηθήσουν να τονώσουμε τους μυς, να σμιλέψουμε τις καμπύλες στην περιφέρεια, να ανορθώσουμε τους γλουτούς και σιγά-σιγά να μειώσουμε τα ψωμάκια.

Λεπτότερη σιλουέτα, περισσότεροι…πόντοι . Το pilates, ο χορός και το κολύμπι είναι ιδανικές μορφές άσκησης για να αποκτήσουμε ένα λεπτότερο, πιο ευλύγιστο, σφριγηλό σώμα και ελαφρώς… ψηλότερο, γιατί όχι μόνο θα δυναμώσουμε όλους τους μυς σε βάθος και θα «κάψουμε» θερμίδες αλλά, βελτιώνοντας τη στάση της σπονδυλικής μας στήλης θα κερδίσουμε πόντους!

Επίπεδη κοιλιά, γραμμωμένοι μηροί. Ο συνδυασμός σωστής αναπνοής, κοιλιακών και αερόβιας άσκησης, μπορεί να δυναμώσει τους μυς στη δύσκολη περιοχή της κοιλιάς και να «κάψει» το παραπανίσιο λίπος, ενώ το ποδήλατο -και το στατικό- και τα στεπ, θα γυμνάσουν τους αδύναμους μυς και θα σφίξουν τους μηρούς.

4. Καλούμε… ενισχύσεις, δρούμε στοχευμένα.  Η επίμονη κυτταρίτιδα, το τοπικό πάχος ή η χαλάρωση δεν κάνουν διακρίσεις, μπορεί να εμφανιστούν σε κάθε σωματότυπο. Ευτυχώς, το «οπλοστάσιο» των καλλυντικών έρχεται να ενισχύσει την προσπάθειά μας να διορθώσουμε τις μικρές ή μεγάλες μας ατέλειες. Αν όμως θέλουμε να έχουμε ένα αποτέλεσμα που θα ικανοποιεί τις προσδοκίες μας καλό είναι να επιλέξουμε προϊόντα, που θα δράσουν στοχευμένα, στα επίμαχα σημεία του σώματός μας.

Αν θέλουμε να χάσουμε πόντους… επιλέγουμε μια σύνθεση με δραστικά που αποδομούν το συσσωρευμένο λίπος των λιποκυττάρων, αυξάνουν τη μικροκυκλοφορία και μειώνουν την περιφέρεια στην περιοχή της κοιλιάς, της μέσης και των μηρών.

Αν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε την κυτταρίτιδα και το τοπικό πάχος… επιλέγουμε μία θερμαντική κρέμα με δραστικά που προκαλούν υπεραιμία, ελαχιστοποιούν τη συσσώρευση λίπους, συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση του λιπώδους ιστού, ενεργοποιούν τη λιποδιάλυση και βελτιώνουν την υφή και την όψη του δέρματος. Tip: αν το δέρμα μας είναι ευαίσθητο, έχουμε φλεβίτιδα ή διεσταλμένα αγγεία, επιλέγουμε μια άλλη εναλλακτική.

Αν θέλουμε σύσφιξη… επιλέγουμε ένα προϊόν κρυοθεραπείας με δραστικά που δημιουργούν ισχυρή αγγειοκινητική ενέργεια, ενισχύουν τον μυϊκό τόνο και συμβάλλουν στην καταπολέμηση της χαλάρωσης. Tip: Για ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα τόσο στη χαλάρωση όσο και στο τοπικό πάχος εφαρμόζουμε την κρυοθερμική μέθοδο, συνδυάζουμε δηλαδή την «θερμή» με την «ψυχρή» περιποίηση.

Ομορφιά & προστασία για όλο το καλοκαίρι!
1+1=-15%
Με την αγορά ενός αντηλιακού προσώπου +
ενός σώματος απολαμβάνεις
-15% και στα δύο!